Temat: Specjalista ds. Zakupów

Trust Consulting HR  od ponad 13 lat wspiera swoich Klientów w zakresie rekrutacji na każdy szczebel zarządzania, do każdego działu funkcjonalnego, w wielu różnych branżach.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Zakupów
miejsce pracy: Rzeszów

Zakres obowiązków :
realizacja polityki zakupowej przyjętej przez firmę
prowadzenie ewidencji zakupionych produktów zgodnie z przyjętymi w przedsiębiorstwie normami
analiza rynku potencjalnych dostawców
zarządzanie dostawcami (selekcja, negocjacje handlowe, składanie zamówień)
koordynacja wszystkich kwestii związanych z zakupami z funkcjonującym zespołem inżynieryjnym
mile widziane doświadczenie związane z finansami spółki

Wymagania:
doświadczenie na podobnym stanowisku w branży technicznej (mile widziana branża motoryzacyjna)
wykształcenie kierunkowe (ekonomia, handel lub księgowość)
bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
wysoko rozwinięte umiejętności prowadzenia negocjacji oraz pracy w zespole
prawo jazdy kat. B

Nasz Klient w zamian oferuje
pracę w oparciu o umowę o pracę
ciekawe oraz zróżnicowane zadania w młodym i zmotywowanym zespole
możliwość dodatkowych szkoleń
atrakcyjne wynagrodzenie

Osoby zainteresowane, spełniające w/w kryteria prosimy o przesłanie swojego CV na adres:
marketing@trustconsulting.pl
W tytule maila prosimy o podanie nazwy stanowiska!

forum.ogrzewnictwo.pl