Temat: Specjalista ds. Finansowych

Trust Consulting HR  od ponad 13 lat wspiera swoich Klientów w zakresie rekrutacji na każdy szczebel zarządzania, do każdego działu funkcjonalnego, w wielu różnych branżach.  Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Finansowych
miejsce pracy: Rzeszów

Zakres obowiązków :
controlling finansowy projektów
ogólna odpowiedzialność za sprawy związane z finansami spółki (zarządzanie operacjami finansowymi i przepływem środków pieniężnych, kwestie księgowe, koordynacja i kontrola zewnętrznej księgowości)
mile widziane doświadczenie w kwestiach zakupowych

Wymagania:
doświadczenie na podobnym stanowisku w branży technicznej
wykształcenie kierunkowe (ekonomia, handel lub księgowość)
bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
prawo jazdy kat. B

Nasz Klient w zamian oferuje
pracę w oparciu o umowę o pracę
ciekawe oraz zróżnicowane zadania w młodym i zmotywowanym zespole
możliwość dodatkowych szkoleń
atrakcyjne wynagrodzenie

Osoby zainteresowane, spełniające w/w kryteria prosimy o przesłanie swojego CV na adres:
marketing@trustconsulting.pl
W tytule maila prosimy o podanie nazwy stanowiska!

forum.ogrzewnictwo.pl